Indien u reeds klant bent:
Indien u reeds als klant met uw emailadres geregistreerd staat in onze salon, werkt het als volgt:
• Ga naar ONLINE BOEKEN
• Uw e-mailadres is uw login
• Mocht u uw wachtwoord niet weten, kunt u deze in het inlogscherm opvragen
• Kies voor de optie: Wachtwoord opvragen
• Met meer namen op één en hetzelfde e-mailadres(login)? Kies ook dan voor de optie wachtwoord opvragen. U krijgt direct alle wachtwoorden per persoon. Het wachtwoord bepaalt de afspraaknaam
• Als u ingelogd bent ziet u vanzelf welke behandelingen via internet zijn te boeken
------------------------------------------------------------------
Problemen met online afspreken? Bel en we doen alles om u te helpen!
------------------------------------------------------------------
Indien u een afspraak heeft geboekt en deze onverhoopt niet door kan gaan, verzoeken wij u uiterlijk 24 uur van tevoren te annuleren, zodat wij nog iemand op de vrijgevallen tijd kunnen inboeken.
Wilt u er voor zorgen dat uw gegevens (emailadres) juist bij ons in het systeem staan.
Indien u nog géén klant bent:
Indien u nog niet als klant in onze salon geregistreerd staat, werkt het als volgt:
• Ga naar ONLINE BOEKEN
• Kies voor optie: Registreren nieuwe klant
• Registreer u als klant en u krijgt automatisch uw wachtwoord per email
• U kunt nu online een afspraak maken.
------------------------------------------------------------------
Problemen met online afspreken? Bel en we doen alles om u te helpen!
------------------------------------------------------------------
Indien u een afspraak heeft geboekt en deze onverhoopt niet door kan gaan, verzoeken wij u uiterlijk 24 uur van tevoren te annuleren, zodat wij nog iemand op de vrijgevallen tijd kunnen inboeken.
Het kan voorkomen dat u online geen afspraak kunt maken op de door u gewenste dag of tijd. In dit geval kunt u het altijd telefonisch proberen. Wij kunnen behandelingen los inplannen waardoor er meer mogelijk is, dit ziet het systeem helaas niet.